sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Lastenhuoneet

 
Laittelin muutama päivä sitten tänne blogiini sisustuskuvia mökistä. Kuvakavalkadista puuttuu kuitenkin kuvia lastenhuoneista, jotka kylpivät kuvaushetkellä suloisessa sekamelskassa.

Tänä aamuna innostuin siivoilemaan molempien mussukoiden huoneet ja järjestelin tavarat paikoilleen, joten tässä muutama kuva.


Olen hankkinut molemmille lapsille Artwoodin säilytysarkut, jotka nielevät lelun poikineen. Arkun yllä olevassa taulussa hymyilee meidän perheen ahkerin sienestäjä.

 
 

 Alakerran lastenhuoneeseen olen valinnut sini-puna-valkoisia värejä.
Jotkut shoppaavat kenkiä, toiset himoitsevat laukkuja. Minä olen koukussa ihaniin tyynyihin. Tummansiniset tyynyt olen ostanut Stockan Hulluilta Päiviltä ja tähtityynyt Loviisan Aitasta. Sini-valkoinen tähtipeitto on tilattu Peiseristä.  
 


Yläkerran huoneen sisustus on tyttäreni käsialaa.
Rottinkituolit olen hankkinut Kodin Ykkösestä ja
istuimissa olevat lampaantaljat ovat Ikeasta. TV:n
alla oleva taso on tilattu vuosia sitten Ellokselta.

 Yläkerrassa saa olla omassa rauhassa tai
kuiskutella kaverin kanssa yömyöhään.
Kun ollaan perheen kesken, on mukava levätä makuualkovissa.
Mutta yövieraiden kanssa nukutaan aina lattialla, siskonpedissä.

Yöpöytä ja lasijalkainen lamppu on hankittu Ikeasta.

 
Tässä poseeraa alakerran lastenhuoneessa majaileva hurja merirosvo.
 
Yläkerran lastenhuoneessa asustelee armoton heppahöperö. Tämä kuva on otettu toukokuussa Ponikummun Hevoshullu-kisoista. Kilparatsuna suloinen shetlanninponi Unikko.  
 
 
 
 


2 kommenttia:

  1. Heissan höperöt ja muut ihanaiset! Tervetuloa blogimaailmaan! Jotenkin aavistinkin että sulla on niin paljon kaikkea ihanaa jaettavaa meille ettet malta olla pois :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sanna :) Olen ihan koukussa Pikkutalon Elämään,
    nautin viihdyttävästä tarinoinnistasi ja upeista kuvista.

    VastaaPoista