sunnuntai 28. heinäkuuta 2019

Uudet hiukset ja paluu arkeen

Mä olen jo pitkään etsinyt itselleni luottokampaajaa, jonka käsiin voisin uskoa hennon kuontaloni. Ihmistä, joka sanoo millainen tyyli sopisi minulle parhaiten. Noh, nyt voin ilokseni kertoa, että löysin hänet! Hiushuone Kerhon ihana Essi loihti mulle uuden lyhyen mallin, jossa viihdyn todella hyvin.



Essi on erittäin ammattitaitoinen ja idearikas kampaaja, joka kuuntelee tarkalla korvalla
asiakkaan toiveita. 


Tässä kuva hiuksista heti leikkuun jälkeen. 


Lyhyet hiukset on helteellä ihan ykköset!


Kunpa olisin tajunnut leikkauttaa hiukseni jo loman alussa. Nää on niin helpot!


Selfie veljenvaimoni, Pilvin kanssa Naantalin Unikeonpäivillä. Kampaamokäynnistä on nyt kulunut muutama päivä,
ja hiukset
 alkavat asettumaan entistä paremmin.

Tällaisia hiusjuttuja tällä kertaa. Olisi kiva kuulla oletko sä jo löytänyt luottokampaajan vai käytkö kampaajalla milloin missäkin. Mun ei enää tarvitse onneksi etsiä, kiitos ystäväni Katariinan, joka vinkkasi mulle Kerhosta.

Niin se vaan loppuu pitkäkin loma. Tultiin just kotiin möksältä, jossa ollaan vietetty kesälomaa juhannuksesta lähtien. Huomenna on edessä paluu töihin, joten pitää alkaa varmaan miettimään jotain asiallista päällepantavaa. Viime viikot kun on tullut hilluttua jo parhaat päivänsä nähneissä mökkirytkyissä.

Nähdään taas <3

-Teija-

8 kommenttia:

  1. Tosi kivasti leikattu ja sopii sinulle mainiosti! Mulla on luottokampaaja jonka luona olen käynyt jo vuosikymmenet. Välillä kun asuimme Turussa löysin sieltäkin oman mieleisen kampaajan ja kun tänne Ahvenanmaalle takaisin tulimme niin heti tilasin taas ajan Desireelle jonka kanssa olemme niin samalla aaltopituudella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Krisse <3 Tämä lyhyt malli on kyllä helppohoitoinen. Tässä iässä kun kaikki paikat alkaa roikkumaan, niin on mukavaa, että edes hiukset eivät roiku :)

      Poista
  2. On kyllä todella hyvännäköiset hiukset taas sulla, malli sopii täydellisesti! Minulla on nyt suorat pitkät hiukset ja mies niitä aina lyhentelee. Ollaan naurettu, että meillä on yläkerran parturi kampaamo täällä. Viime vierailulla ystävän luona, hän laittoi minulla raidat hiuksiin. Jos joskus haluan isompaa muutosta mennä tekemään hiuksille, sitä en miehen anna tehdä, silloin pitää mennä kampaajalle :)
    Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle Teija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Outi! Tää malli on kyllä mieluinen. Ihan mahtavaa, että sulla on parturi omasta takaa! Siinä säästää pitkän pennin. Miehesi pystyy leikkaamaan varmaan muksujenkin hiukset?

      Poista
  3. Oikein onnistuneet uudet hiukset ja sopivat sinulle! Olen niin ihana ruskettunut ja levänneen näköinen.
    Itselläni on ollut sama luottokampaaja on 20 vuotta. En osaisi vaihtaa häntä toiseen kun tietää minun hiukset
    Tsemppiä töihin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos, Marjo! Loma teki kyllä tehtävänsä. Sain levätä tarpeeksi ja nauttia kiireettömyydestä kokonaiset viisi viikkoa. Luottokampaaja on kyllä tärkeä henkilö naisen elämässä. Ihanaa, että olet löytänyt omasi jo aikaa sitten.

      Poista
  4. Täydelliset hiukset sinulle, aivan täydelliset!

    Hyvä kampaaja on kyllä niin tärkeä ihminen olemassa, se on totta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, Marianna <3 Essi osasi kyllä leikata mallin, joka sopii mulle. Ihanaa elokuuta, voi hyvin!

      Poista